Dé telefonie-oplossing voor slimme klantgerichte bedrijven

Je klanten optimaal ondersteunen én je klantrelaties verbeteren met onze schaalbare telefonie oplossing voor het MKB, die eenvoudig integreert met CRM- en helpdesksystemen.

  • Eenvoudig remote en hybride werken
  • Makkelijk schaalbaar
  • Integreert met je huidige software

Hosted VoIP biedt veel voordelen. Flexibiliteit, heldere geluidskwaliteit, schaalbaarheiden integratie met software zijn inmiddels de meest bekende. Maar onze telefooncentrale gaat nog een stuk verder op gebruikersgemak. Onze telefooncentrale heeft een zeer intuïtieve bediening. Een belangrijke basis bij ons is het belplan, hiermee bepaal je hoe en wanneer je bereikbaar bent.

Dit belplan is zo ontwikkeld dat iedereen dit zelf eenvoudig kan samenstellen. Creëer belroutes voor je nummers en drag-and-drop de gewenste acties eenvoudigweg in de route. Pas de centrale aan met eigen voicemail, tijdscondities, belgroepen, snelkeuzes, wachtrijen en keuzemenu’s. In ons VoIP-portaal bedien je op heldere wijze waar een gesprek moet uitkomen. Dat kunnen toestellen op kantoor zijn, maar ook (mobiele)nummers buiten het bedrijf. Alles kan ook geschakeld worden op basis van tijdscondities. De centrale heeft vrijwel voor elke situatie een oplossing.

Koppel met je CRM-systeem

Het direct weergeven van klantgegevens op het moment dat een klant belt, kan de efficiëntie van je klantenserviceteam aanzienlijk verbeteren en de algehele klanttevredenheid verhogen. Je CRM-systeem is de plek waar je alle klantinformatie inzichtelijk wilt hebben. Als de klant belt, krijg je direct de juiste klantgegevens op je scherm, zodat je niet meer hoeft te vragen naar bedrijfsnaam en klantnummer. Wij koppelen met bijna alle bekende CRM-systemen, maar ook met de contactpersonen in Outlook. Wil je weten of jouw CRM-systeem wordt ondersteund, vraag het ons.

Standaard functies van onze Connect telefonieoplossing

Geavanceerde belplan mogelijkheden
In het belplan stel je in welke route een beller aflegt als deze één van jouw nummer belt. De “flow” van het gesprek van eerste melding tot aan de collega die antwoordt bepaal je op deze plek. Je kunt het zo uitgebreid maken als je wilt met openingstijden en zelfs agenda-koppelingen, keuzemenu’s en wachtrijen. Belplan-extensies kunnen onderdeel uitmaken van het belplan. Zo gebruik je bepaalde bouwblokken van je belplan, op meerdere plekken én in verschillende belplannen.

Belgroep
De belgroep-app biedt u de mogelijkheid om een inkomend gesprek naar één of meerdere interne of externe nummers door te schakelen. Daarnaast kunt u ervoor kiezen in welke volgorde de toestellen rinkelen. Deze doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via de app of je eigen online beheeromgeving.

Doorverbinden
Met de doorverbinden-app zet u eenvoudig inkomende belletjes door naar een toestel biju op kantoor of naar een extern nummer. Denk hierbij bijvoorbeeld aan eenmobiele telefoon of een externe telefoondienst.

Omleiding
Een omleidingis een schakelaar waarmee u eenvoudig acties aan- of uitzet. Je kunt voor elk nummer omleidingen aanmaken. Daarnaast kun je in één nummer meerdereomleidingen plaatsen.

Openingstijden
Met ‘Openingstijden’ stel je je telefooncentrale in op basis van tijd. Zo stel je bijvoorbeeld in dat na 17.00 uur je beller een melding hoort met: “Momenteel zijn we gesloten. We zijn geopend op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Spreek een voicemail in en dan bellen we je de eerstvolgende werkdag graag terug”. Je kunt al voor het hele jaar alle feestdagen instellen.

De Slimme smartphone app
Met onze gratis smartphone app kun je de telefooncentrale eenvoudig zelf bedienen. Even niet bereikbaar? Met één klik stel je een doorschakeling of meldtekst in. Met de betaalde Plus variant fungeert jouw smartphone als volwaardig kantoortoestel. Je kunt bellen en gebeld worden op het vaste telefoonnummer, ziet of collega’s in gesprek zijn en zelfs doorverbinden is mogelijk.

Webphone
Met de Webphone bel je via je laptop of desktop met je vaste zakelijke telefoonnummer op elke plek waar je internet hebt.

Voicemail naar e-mail
Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen probleem. Je ontvangt voicemail berichten als geluidsbestand op een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails eenvoudig te beluisteren via PC of mobiele telefoon en kun je ze indien nodig doorsturen naar een collega of koppelen aan een klantdossier.

Meldtekst
Met deze functionaliteit kun je verschillende meldteksten in jouw belplan plaatsen. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een welkomst-meldtekst, een tekst wanneer iedereen in gesprek is, meldteksten voor binnen & buiten werktijd en aparte vakantiemeldingen.

Legacy device support
Sommige apparaten, zoals lift, deurbel en alarm, functioneren nog op traditionele telefoonlijnen of op een VoIP/SIP aansluiting. Veel van deze systemen zijn te gebruiken met Connect.

MultipleCaller ID / Prefix
MultipleCaller ID is de mogelijkheid om met één druk op de knop je uitgaande nummer te wijzigen. Met de prefixapp kun je zelf een code, naam of nummer ingeven die wordt getoond in je telefoon bij een binnenkomend gesprek. Op die manier zie je precies welk extern nummer jouw klant heeft gebeld.

Keuzemenu (Optioneel)
Een keuzemenu of IVR (= Interactive Voice Response) is een spreekwoordelijke zeef voor telefoongesprekken. In plaats van alle gesprekken op dezelfde plek binnen te krijgen en dan door te moeten verbinden zorgt een keuzemenu ervoor dat uw bellers direct op de goede afdeling komen. Dit scheelt u werk en bovendien lange(re) wachttijden en ergernis voor uw klanten.

Gespreksopname (Optioneel)
Met gespreksopname kun je telefoongesprekken opnemen, terugluisteren en bewaren. Oók gesprekken die je via de App op je smartphone maakt.

De gespreksopname functie kun je zelf per gebruiker in en uitschakelen. Kies zelf of je alle gesprekken opneemt, of zet recording tijdens een gesprek aan. Opgenomen telefoongesprekken kun je beluisteren en gemakkelijk downloaden op de telefooncentrale.

MODERNE ONLINE WERKPLEK

Custom support

Vesting online werkplek is een all-in ICT pakket voor jouw onderneming. Wij beheren en beveiligen jouw volledige IT omgeving en zorgen dat alles altijd werkt met persoonlijke on- en offsite support.

Bestanden altijd toegankelijk
Centrale data opslag in de cloud
Toegang vanaf elk device
Gebruiker, kantoor en device beveiligd
Persoonlijke support en beheer
Wifi, printers en vergaderen op kantoor

Anyplace, anywhere

De Vesting online werkplek draait volledig om jou en jouw manier van werken, op kantoor of in je favoriete koffietentje. Vesting IT zorgt altijd voor de beste werkervaring, met de snelste devices en de beste software.